Kako organizovati nezaboravnu korporativnu žurku?
Poslovne žurke predstavljaju sjajan način da se čitavom timu podigne moral i zaposleni im se neretko raduju mesecima unapred. Štaviše, u mnogim organizacijama one vremenom postaju legendarne, a anegdote sa istih se prepričavaju godinama.
Ukoliko je ove godine na vas pao zadatak da organizujete korpo žurku verovatno se pitate odakle početi i kako se postarati da sve protekne u najboljem redu.
Mislili smo na vas i spremili vam korisne savete uz koje će vaša zabava biti pravi hit!
Definišite cilj i budžet događaja
Kao prvi korak organizovanja korpo žurke, važno je utvrditi koji je glavni cilj događaja.
Da li je to zabava povodom kraja još jedne uspešne godine, networking ili proslava konkretnog postignuća?
Na osnovu cilja proslave i poznatog broja ljudi biće vam lakše da definišete realan budžet imajući u vidu osnovne troškove: prostor, hrana, piće i dodatne troškove: bend ili DJ, iznajmljivanje foto kabine, dekoracija, cvetni aranžmani, organizovan prevoz do lokacije i sl.
2. Odaberite prikladan prostor
Lokacija koja je većini kolega pristupačna je veoma bitna jer će značajno olakšati logistiku i osigurati da posećenost bude što veća.
Izborom odgovarajućeg lokala koji je po ukusu većine ćete se postarati i da se ljudi osećaju prijatno, a znate i sami da je atmosfera ključ svake uspešne žurke.
U zavisnosti od vremenskih prilika veličine kolektiva i preferencija možete se opredeliti za splav, restoran, hotel ili pak domaćinstvo u etno stilu idealno za prolećne i letnje korporativne proslave. Svakako imajte u vidu pristupačnost lokacije i postarajte se da ima dovoljno parking mesta ili organizujte prevoz.
3. Kreirajte jedinstvenu temu i atmosferu
Tematske zabave su veoma uspešne u korporativnom svetu jer svi vole dobru zabavu nakon napornog radnog dana, a ništa ne opušta i ne podstiče kreativnost tako dobro kao maskiranje.
Samo neke od tema koje možete razmotriti su retro žurka, horor filmovi, gala večera ili pak zanimljiv dress code – all white, DIY autfiti i slične.
4. Osmislite hranu i piće koji se pamte
Kako odabrati meni koji će svima odgovarati?
Pitanje koje muči svakoga ko se uhvate u koštac sa organizovanjem proslave. Najjednostavnija opcija je proslava u hotelu ili restoranu sa jelovnikom à la carte gde svaki gost može poručiti jelo po svom ukusu. Naravno, u većini slučajeva ovo organizatorima nije praktično ni isplativo, pogotovo kada se tim sastoji od velikog broja ljudi.
Zato je u slučaju keteringa ili unapred dogovorenog jelovnika bitno saznati broj ljudi koji poste ili ne jedu određene namirnice i postarajte se da posluženje bude jasno obeleženo kako biste bili sigurni da će svako moći da se posluži.
5. Angažujte kvalitetne izvođače
Muzički ukusi se razlikuju i teško je svakome udovoljiti, ali izborom dobrog muzičkog programa (bend, DJ) i dovoljno raznovrsnog repertoara postaraćete se da svima bude prijatno.
Strani i domaći pop je uvek siguran izbor, ali naravno, ukoliko znate da većina zaposlenih preferira drugi žanr, budite slobodni da ispunite njihova očekivanja!
6. Vodite računa o detaljima (jer ih ljudi primećuju)
Sitnice kao što su cvetni aranžmani, personalizovani pokloni, brendirani materijali, kutak za fotografisanje i zanimljiva rasveta ostaviće snažan utisak na vaš tim.
Ako želite da dodatno personalizujete događaj i ispromovišete biznis, angažujte fotografisanje zaposlenih sa prepoznatljivim motivima vašeg brenda i podstaknite ih da podele omiljene trenutke na društvenim mrežama.
7. Obavezno planirajte vreme za networking i druženje
Osmislite aktivnosti koje podstiču interakciju među gostima i postarajte se da se zaposleni osim hranom, pićem i muzikom mogu zanimati i razgovorom sa kolegama.
Napravite raspored sedenja koji omogućava da se timovi koji inače ne sarađuju mogu međusobno upoznati i družiti ili organizujte kratke team-building igre, dodelu priznanja ili poklona, zdravice i slično.
8. Angažujte profesionalce ili formirajte tim za organizaciju
Ukoliko vam sve ovo deluje kao previše posla, možete angažovati profesionalni tim za organizaciju korporativnih proslava koji će vam sačuvati vreme i živce. Ovi stručnjaci za event menadžment svakodnevno priređuju nezaboravna slavlja i imaju organizaciju korpo žurki u malom prstu.
Uz sve naše savete i pomoć profesionalaca po potrebi, vaša korporativna žurka je osuđena na uspeh! Jednostavno počnite sa planiranjem na vreme, uzmite u obzir ideje i želje kolektiva i spremni ste za kreiranje događaja za pamćenje!